KAZNA ZA KATILA

Mračno , vlažno, hladno, truhlo mi je!
Je li ovo moja kuća, moj dom, moja zemlja, moja oranica, moja livada, moj mezar????
Je li mi majka nišane digla bijele, uči li mi ko fatihu nad njim?
Gdje samo to, čija je ovo kost do moje, da li je moja ili moga brata Ibrahima?
Da li on zna gdje je?
Nemam  glasa da ga zovnem, a nema ni on. Možda je on na nekom drugom mjestu, a možda sam i ja na još nekom mjestu. Ne znam, ne osjećam ništa više. Samo znam da su nam kosti posijane širom ove zemlje. Da su sjeme danas bi na njoj raslo najljepše cvijeće.

I znaš šta, katile? RASTE!!!!

U mojoj djeci, u djeci moje djece.

Ne možeš im ništa.

Mi sada sanjamo, naša savjest je čista. Sinovi i kćeri nam hode ovom zemljom i rađaju svoje sinove i kćeri. E, to ti je , KATILE, najveća KAZNA!!!


Primjedbe

  1. Pozdravljena ponudba za posojila med zasebno resnico v 72 urah. Naredim resna in zanesljiva zasebna posojila v razponu od 2.000 € do 10.000.000 € s stopnjo 2%. Torej, če ste zainteresirani, se obrnite na mene po moji e-pošti: villardfinance@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi