ŽENA JE ŽENI VUK

Ti, što svako jutro trčiš 5 kilometara, a onda odeš na posao dotjerana, puna pozitivne energije u čistom, novom automobilu i cipelama sa petom od petnaest centimetara i budeš na nogama 8 sati i pri tome ne dobiješ proširene vene – IZVINI, JA NE MOGU.
Ti, što si uvijek odmorna…jer ti neko drugi rasprema kuću, kuha, pegla, pere prozore…
IZVINI, JA NE MOGU.
Ti, koja navečer posvetiš sebi i svom licu bar 45 minuta najskupljih krema, maskica, seruma i nikada, ali nikada ne bi legla sa šminkom na licu – IZVINI JA NE MOGU. 

Ti, koja uvijek imaš raspremljenu kuću kada ti gosti iznenada dođu, najbolju domaću tortu u frižideru, djecu koja su vaspitana i pametna kao pčelice kada ih neko nešto pita. A ti u svom domu žena, majka, kraljica. IZVINI- JA NE MOGU.

Ti, koja kada želiš da ostaneš trudna, samo prestaneš da piješ pilule. I onda rodiš jedno, dvoje, troje ili četvero bez problema u 6 godina. IZVINI – JA NE MOGU.
Ti , koja danas rodiš, sutra izađeš iz porodilišta sa 52 kg, sa svim stvarima i bebom u naručju. Imaš čvrste grudi, guzu bez celulita, stomak ravan i bez strija. Smiješ se i poziraš….o da , i ne čuvaš stomak rukama da ti sve ne ispadne iz njega pred noge. IZVINI- JA NE MOGU
Ti, koja me gledaš sa svake reklame, svakog profila, svake naslovnice i ubjeđuješ me da nisam dovoljno ŽENA i dovoljno DOBRA ako nisam sve to …SIKTER OD MENE!!!

Primjedbe

Popularni postovi